mandag den 7. maj 2012

Målgruppe


Definition af målgruppen
Vores produkt henvender sig til unge folk som er i gang med en gymnasial- eller erhvervsuddannelse. Vi har specificeret dem til at være mellem 20 og 25 år.  

Vi har lavet et kvantitativt spørgeskema, med formål at få specificeret målgruppen yderligere. 

Spørgeskemaet oprettet online og delt med multimediedesigner- og datamatikerstuderende. 

Spørgeskemaet gik i sin enkelthed ud på at undersøge hvad de adspurgte folk havde af krav og forventninger til deres kommende uddannelse

Ud fra de opsamlede data har vi fundet ud af at vores målgruppe vægter omdømme og fremtidsmuligheder højst. Hvor sociale aktiviteter, mulighed for studiebolig og antallet af fag vægter mindre højt.

Ifølge Danmarks Statistik 1 bruger 88% af den danske befolkning, indenfor  målgruppen, sociale netværksplatforme 2 .
2: Twitter og Facebook

Ingen kommentarer:

Send en kommentar